FORUM POLICYJNE - TESTY DO POLICJI - REKRUTACJA DO POLICJI 2019 Strona Główna FORUM POLICYJNE - TESTY DO POLICJI - REKRUTACJA DO POLICJI 2019
Forum policyjne dla rekrutów. Aktualne Testy do Policji 2019

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zostać komisarzem w policji?
Autor Wiadomość
moraw11 

Wysłany: 2013-08-06, 15:47   Jak zostać komisarzem w policji?

Jestem laikiem i nie mam pojęcie gdzie iść po liceum żeby dążyć bycia w korpusie oficerów w policji. Jestem w liceum na profilu mat-chem-fiz ale wielu mówi ze profil w liceum nie ma znaczenia wielkiego w dążeniu do bycia policjantem. Często w telewizji widze młode twarze (około 30 lat) pod którymi pisze imie i nazwisko i stopień jakim jest komisarz. Bardzo chciałbym zostać komisarzem policji ale najlepiej takich który prowadzi sprawy zabójstw i takich poważniejszych spraw. Nie chciałbym być "krawężnikiem" ponieważ niezbyt mnie to interesuje. Wracając do tych młodych twarzy interesuje mnie jak szybko oni zdązyli przelecieć cały ranking stopni aż doszli do korpusu oficerów a przecież są młodzi. Gdzie po liceum trzeba iść do szkoły żeby kształcić sie w kierunku wyżej wymienionym. Czy po studiach od razu trzeba iść do szkoły oficerskiej czy dopiero przełożyony po jakimś czasie mnie wysyła?
Prosze o chronologiczne uszeregowanie szkół jadna pod drugą jakie mnie czekają żeby zostać komisarzem policji. Słyszałem również coś że trzeba studiować Bezpieczeństwo Narodowe żeby potem móc być policjantem ale sam już nie wiem jak to jest. Prosze o wyjaśnienie jak to jest z tym stopniem komisarza w policji.

czarna636 

Wysłany: 2013-08-06, 22:29   

Myślisz że to takie proste? Najpierw trzeba zostać ''krawężnikiem'' żeby móc dalej się piąć, moja znajoma policjantka też najpierw zaczynała od prewencji pomimo że miała ukończone dobre studia, życie nie jest takie proste!
13.12.2014- TWO & TSF Legionowo OK!

Byniek